Дополнителна настава

Дополнителна настава

Дополнителна настава и дополнителни модели се воведуваат во исклучителни ситуации, и тоа кога некој од учениците не може да совлада и потешко работи одредена техника и вештина на работа. Тогаш се прави распоред во кои термини ученикот може да вежба, а ова ќе се реализира исклучиво според потребите на учениците.

Дополнителната настава се организира во текот на целата учебна година. Таа претпоставува наставни содржини што, од одредени причини, учениците не успеале да ги совладаат. Овој тип настава подразбира индивидуален пристап во работата со учениците, но и начин за подобрување на успехот на предметниот наставник. Индивидуалниот пристап има силна мотивациска улога во интегрирање на учениците што не покажале успех во редовната настава.

Оваа настава ќе ја реализира секој предметен наставник, со изготвување план за распоредот на работните обврски во текот на своето работно време. Соработници на наставникот ќе бидат педагошко–психолошката служба и координаторот на училиштето, а по потреба и мајсторот по практична обука.

Салонската пракса е задолжителна за сите ученици во текот на целата учебна година, и е предвидена според распоредот на наставата, а тоа значи по завршувањето на практичната обука и теоретската настава сите ученици се распоредуваат за салонска пракса.

Салонската пракса им помага на учениците да воспостават повеќе комуникација со тимот на вработените, да имаат можност да видат како се менаџира еден фризерски, козметички, шминкерски и масерски салон, да воспостават комуникација и околу тоа како се спроведува протокол на работа, а притоа да имаат можност сите техники на работа да ги извежбаат по пат на пракса.

Салонската пракса е строго наменета за сите ученици што планираат и се подготвени по завршувањето на своето школување својата кариера да ја започнат во сопствени салони. Токму од таа причина, на ваквите ученици посебно им се посветува внимание на севкупната пракса во салонското работење, и тие ученици се вклучени во целата организација во салонската пракса, попис, порачка на материјал и алат за работа, како се врши проверка на исправност на алатот и приборот за работа, како се организираат промотивни пакети и комбинација на услуги, начин на закажување на клиенти и сè друго што ќе им користи во понатамошната работа.

За учениците што планираат својата кариера да ја започнат со теренска работа, не е задолжителна салонската пракса, но задолжително е да учествуваат на сите ревии, презентации, семинари и задолжително треба да бидат на пракса во сите институции што се сметаат за

теренска работа за нашите образовни профили. Тоа значи пракса и посета во телевизиски институции, театри, опера и балет, парфимерии, снимање спотови и реклами и сè што е поврзано со теренската работа.

Овој тип на пракса се заведува и се евидентира за секој ученик посебно – каде има учествувано со посебни пофалници, а во склоп на училиштето се води дневник за салонска пракса.

Додатна настава се планира и се реализира со учениците што покажуваат особено изразен интерес за одредени наставни содржини и посебен талент за техниките и вештините на работа.

Цел на овој тип настава е да се обезбеди систематска работа со талентирани и многу креативните ученици.

Во реализацијата на овој тип настава се поттикнуваат креативноста и способностите на учениците за творечко истражување. Наставниците треба да изготват посебна програма наменета за оваа категорија ученици.

Продолжителнa настава

Продолжителната настава ќе се организира за ученици што ќе бидат упатени на поправен испит по одделни предмети. Наставниците за учениците упатени на поправен испит, подготвуваат план и програма за реализација на продолжителната настава, а со цел успешно полагање на испитот.

Оваа настава ќе се изведува во периодот од 6.6.2013 до 21.6.2013 година за учениците од четврта година. За учениците од прва, втора и трета година, оваа настава ќе се изведува од 11.6.2013 година до 21.6.2013 и во августовскиот испитен рок, од 9.8.2013 до 20.8.2013 година.

ОБРАЗОВНО ИСКУСТВО ШТО ЌЕ ВЕ ИНСПИРИРА И ЌЕ ВЕ НАСОЧИ КОН НОВИ УСПЕСИ!